שאלות נפוצות
אתן שאלתן אנחנו עונים
הזמנות:
פשוט מאוד 🙂 כיף ששאלת!
את נכנסת לחנות קליק
בוחרת את הפריט שהכי אהבת מוסיפה לעגלה שמה פרטים ומשם המשלוח עובר אלינו אנחנו דואגות לארוז לך אותו הכי יפה שאפשר 🙂 ולשלוח אליך בהקדם!
את תקבלי חשבונית למייל שצרפת. לכן חשוב לכתוב את המייל נכון.
בוודאי. הקנייה מאובטחת ע”י חברת קארדקום ספק הסליקה המאובטח המוביל את שוק הקניות האינטרניטיות בישראל. האבטחה היא בתקן PCI128.
נתוני האשראי נשלחים בצורה מוצפנת ובתקן מאובטח לחברת הסליקה. ואינם נשארים אצלנו.
במידה וכבר שילמת מומלץ לשלוח לנו הודעה באמצעות דף צור קשר — לינק.
או ישירות לוואצאפ שלנו שמככב כאן באתר למטה..
ולכתוב מספר חשבונית ולאיזה פריט את רוצה להחליף ונציג/ה שלנו יחזור אליך בהקדם.
אם ההזמנה עדיין לא נשלחה את יכולה לבטל ולקבל החזר. אם היא נשלחה את צריכה להמתין שתגיע אלייך ולשלוח אותה חזרה ואנחנו נזכה אותך כשהיא תגיע אלינו.
* לקבלת החזר כספי יש לשלוח אלינו את הפריט תוך שלושה ימים מיום קבלת החבילה.
החיוב מתבצע בכרטיס האשראי שלך תוך כ-24 שעות (לעיתים לוקח זמן לראות את זה במערכת של האשראי)
אפשרויות התשלום באתר הם עם כרטיס אשראי של חברות: ויזה ישראכארט וכו’ וכן ניתן לשלם בתשלומים ( עד 3 תשלומים)
כאשר את נכנסת לסל הקניות יש לך אפשרות בחלק העליון של העמוד לשים קוד קופון מצ”ב תמונה גם לפלאפון וגם לדסקטופ
בודאי, שלחי אלינו בטופס יצירת קשר — לינק בקשה או כתבי לנו לוואצאפ שמרחף כאן באתר..
ונחזור אלייך בהקדם לביצוע ההזמנה, או התקשרי אלינו לסטודיו (מס’ טלפון…)
ניתן לבצע איסוף עצמי מהסטודיו.
משלוחים
למרכז חלוקה של צ׳יטה בכל הארץ- חינם.
שליח עד הבית- 25 ש”ח
בקנייה מעל 399 ש”ח- שליח עד הבית חינם.
עד 7 ימי עסקים.
השליח מתקשר לפני שהוא מגיע, לכן צריך להשאיר מס’ טלפון בעת הרכישה, ולהיות זמינים.
את יכולה לבקש מהשליח לשים את החבילה אצל שכנים או במקום כלשהו קרוב.
בטח. יכולה לשלוח אלינו מייל. ואם החבילה עדיין לא יצאה אנחנו נדאג לזה.
כן. התשלום הוא לדואר ישראל, משלוח בדואר רשום עולה בד”כ עד 15 ₪.
כן. אנחנו שולחים כל הזמן לחו”ל. המשלוח באקו פוסט ללא עלות. האספקה היא תוך 6-10 ימי עסקים.
החלפות והחזרות:
• החלפה – יש לשלוח את הפריט תוך 14 יום , מיום קבלת החבילה.
• פריטים שנקנו במבצע ניתן להחליף עד שלושה שבועות מיום קבלתם
• את הפריט החדש שאותו תרצי לקבל במקום, תוכלי לקבל לנקודת חלוקה של צ׳יטה ללא תשלום.
• פריט יתקבל להחלפה או החזרה כאשר לא נעשה בו שימוש, מחוברת אליו תווית ומצורפת הקבלה.
• כשתשלחי לנו את מספר המעקב בדואר של הפריט אותו החזרת , נשלח לך במיידית את הפריט החדש (אנחנו לא מחכים שהפריט שהחזרת יגיע אלינו…)
• שלחי את הפריט בדואר רשום בצירוף שם ומספר טלפון לכתובת:
שירה אנקור, אצ”ל 48 רמת גן, ואנו ניצור איתך קשר כשיגיע אלינו.
*לקבלת זיכוי (קוד וקפון על מלוא הסכום ) – יש לשלוח אלינו את הפריט תוך 14 יום מיום קבלת החבילה.
*ניתן להחזיר פריטים תמורת החזר כספי בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
*על המוצר להגיע אלינו תוך שבועיים מיום קבלתו
*החזר כספי יהיה בקיזוז 5% מהעסקה ובקיזוז דמי משלוח
*אנא עדכנו במייל או בוואצאפ על פריטים שבדרך אלינו
כשהפריט מגיע אלינו בדואר רשום אנחנו מבצעים החזר כספי לכרטיס האשראי.
כן, ברור! ההחזר שיתקבל הוא עפ”י הסכום אותו שילמת על הפריט.
שונות:
אנחנו עושים את מירב המאמצים לייצר פריטים איכותיים וטובים מכל הבחינות. כל הפריטים עוברים בקרת איכות. אם נהגת לפי הוראות הכביסה והטיפול במוצר ובכל זאת נתקלת בבעיה כלשהי אנחנו כאן בשבילך
כביסה עדינה ביד, עד 30 מעלות ללא סחיטה.
הכי פשוט מקליקה כאן משאירה פרטים וכל המבצעים מגיעים קודם כל אליך..
הסטודיו באצ”ל 48 ר”ג.
ניתן להתעדכן בטל’ 0523114805 בשעות הפתיחה או לתאם הגעה.
חלק מהמוצרים שלנו נמכרים בחניות:
נתיבות: פסיפס, סמילו 4
עלי: ‘התחדשות’, מרכז לב עלי
מוזמנת להסתכל בטבלת מידות המצורפת. אם בכל זאת משהו לא ברור לך מוזמנת לשלוח אלינו מייל ונכוון אותך